My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, October 8, 2010

Beraya bersama PM....

Sibbaik lar aku nih sebahagian dari ahli kementerian kewangan..maka bila hari raya berpeluanglah nak beraya ngan PM...heheh...pertama kali nih nak jumpa PM face to face..kata member tangan  nya selembut kapas..tak caya lar....mari kiter buktikan...

Seawal tengahhari kitorang dah menapak ke MOF..di khabarkan PM akan dtg dalam kul 12.20..maka opis beri pelepasa kitorang kuar awal utk beraya bersama PM...Aku tak pasti kul baper Pm sampai...tau 2 sumer dah kerumun ramai2 kat dia termasuk lar aku skali..Dek asik merakam wajah PM sampai dia hulur tgn kat aku tak perasan...sibbaik sempat ku sambut...sempat lar merasa tangan selembut kapas...heheh...

Lepas jer PM masuk dewan kitorang pun serbu gerai juadah yg disediakan...Amatlar meriahnya dengan orang...pelbagai juadah disediakan...Dah kenyang agak2 dah penuh perut, kitorang pun gerak pulang...

Hari ni lak diadakan sambutan hari raya anjurann seksyen akaun...Berbeza dgn sambutan thn lepas, kali nih diadakan Anugerah pakaian glamor raya dan gerai paling ceria..Selain itu ada disediakan sesi potografi berbayar di satu sudut di ballroom seksyen akaun...Aku makan sampai lar kenyang dgn pelbagai makanan merata tempat...gambar sumer leh tgk kat facebook aku sebab aku takleh nak upload gambar masuk blogspot...ntah apa kena ntah...


update on 8 okt @10.00pm


ni aku dan sally masa tgh tunggu PM datang

aku ngan bestprengg...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...