My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Wednesday, February 2, 2011

masak2 di hari cuti...

malam tadi aku masak spesel sket...dah cuti kan harus lar menjadi full house wife...

So menu smalam adalah
 kari udang ala mamak, sayur sawi goreng dan

 daging blackpepper (resepi mat gebu)

ni nasik dalam pinggan aku...

Tak sudah2 hb puji sedap daging tuh...Aku masak daging ari2 kang baru tau macam kes mee goreng tuh...Masa tuh aku baru dpt resepi mee goreng..memula tuh dia kata sedap...leh kata setiap kali nak masak, suh aku masak mee grg...sampai kan dia fobia bila aku ckp masak mee nak???...huhuhu...tu lar puji lagi...tp skang aku dah pelbagaikan mee tuh...aku dah penah masak mee bandung, mee kari, mee udang dan mee daging halia...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...