My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Wednesday, July 20, 2011

Celebrate besday batrisyia @ kg halaman

Besday batrisyia sepatutnya 27 jun tp sebab aritu jatuh pada ari isnin so aku just antar kek ngan goodies bag jer ke taska dia...
 tapi aku nak gak tgk dia potong kek, so aku beli kek skali lagi utk balik kg...aku wat simple jer sajer nak bg dia happy...


kat kampung kitorang masak mee kari udang dan bihun spore jer...


masa nih dia baru lepas menangis..sedang elok org tgh baca doa, dia menangis bagai kena dera...geram tul...pujuk elok2 bgtau dia nak epi besday baru lar reda sket tangis dia..tau dia meragam kenapa....??? sebab dia tanak pakai baju coklat nih...eh..mana boleh....besday girl haruslar yg paling vogue...dia nak tanggal aku tak bagi..tu yg mengamuk sakan tuh...
maklang pun terus bg hadiah barney kecik nih...barney nih leh cakap dan nyanyi

kek yg telah dinodai

mee kari juga...

bermanja ngan atuk...yg bantal peluk minnie nih aku yg bagi...abah dia tak bagi apa cuma bg duit utk beli bahan utk buat makan2 nih

habis majlis letih tak terkira...kat situ jugak dia tetido...

batrisyia dan 'manon'
kengkadang "manon" nih dia panggil "mayam"

ni plak hadiah dari maklong...actually dalamnyer ada duit tp aku lupa nak snap..duit tuh telah slamat disimpan dalam tabung haji sikecik...asalnya frame ni aku letak kat umah..tp sebab dia asik lar dok usung kehulu kehilir..maka seblom frame nih arwah baik aku bawak kt opis..cantik gak...


tatabahasa batrisyia kali ini
*manon= maklong
mayam= maklang

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...