My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Wednesday, July 13, 2011

Mimpi....mainan tido

Slalunya aku tak hirau sgt pasal mimpi..cuma kalo mimpi tu masih bermain difikiranku wpun aku dah bgn tido maka aku akan berkongsi dgn hb...kalo mimpi indah, aku akan ckp moga mimpi jadi kenyataan..tp kalo mimpi kurang indah..."ala..mimpi kan mainan tido"

boleh?

So mimpi aku malam td adalah,
aku gi alamanda naik moto ngan housemate aku masa bujang dulu, ct rasmah..
sampai kat pintu alamanda yg tak macam alamanda pun..aku pun parking motor dan ada 3 ker 4 org polis bantuan sedang wat pemeriksaan..tetiba tanpa apa2 amaran salah sorang polis nih terus raba aku dari bhg depan dada sampai ke bawah...
ok clean...

aku yg terpinga2 sebab baru lepas dicabul boleh berfikir..."tak per ker dia wat camtu kat aku"
yg herannya aku boleh rasa kena raba tuh means terasa ada tgn menyentuh tuttt.....heheh..tp tu lar tak sempat lak tgk polis tuh rupa camner...kalo cam shah rukh khan, moga mimpi jadi kenyataan...heheh...

bila dah sedar, aku fikir balik caner aku boleh mimpi macam tuh..aku rasa sebab smalam ct ada sms aku dan smalam gak aku ada baca blog byk pasal perhimpunan BERSIH...sibbaik takder mimpi kena sembur gas FRU

Diantara mimpi yg aku takleh lupa mimpi dilanda tsunami...2 kali aku kena..yg bagusnya mimpi tuh memberi keinsafan pada aku yg mana masa dlm mimpi tuh aku betul2 rasa macam berada di tempat kejadian...air laut naik bergulung setinggi pokok kelapa...tp tak kena kat aku lagi lar...mimpi aku tuh cuma keadaan aku yg berusaha menyelamatkan diri dari air tsunami tuh...

Buku tafsir mimpi tuh leh caya ker..? aku tak percaya lar...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...