My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, April 13, 2012

Ada beberapa perkara berbangkit yg aku nak sentuh...

Dah macam mukadimah meeting plak...heh...banyak sgt benda nak citer...kang satu entry 1 tajuk kang membazir tenaga plak...baik aku combine semua jadi satu...

1. Msg mengarut dari celcom
-Asalnya memang aku slalu abaikan ajer msg dari no celcom...tp msg yg ni lain sket...
memula aku dpt msg pasal ari jadi...on apa ntah nanti ada ler bonus sempena ari jadi...yg jadi heran tuh besday aku bulan 12..apa kejadahnya bg masa bulan 2
-then dpt lagi dari no yg sama...suh on CT utk aktifkan aku nyer sms..masa ni aku dah cuak..apsal nih...mcm nak menipu jer..aku ignore lagi...
-pastu dia tukar nombor lain plak...antar lagi msg mengarut...kali nih dia umpan aku ngan animasi cun dari jepun...aku just abaikan...cuma aku terfikir kalau lar ada org yg ikut arahan dia tuh..konon2 kalo kiter tak reply msg dia nanti akaun kiter kena blok lar apa lar... sengal sungguh...jadi berhati2 lar yer...nak slamat jgn reply langsung


2. Makan2 di hujung minggu
Sejak 3 minggu nih, hb dah kembali aktif berniaga eskrem balik,so aku lebih banyak ler menghabiskan masa kat rumah...jadi memang kena masak ler utk makan tengahhari..hb berniaga plak kat Nilai 3 jer..Jap gi aku dah siap masak dia balik ler amik nasi bekal....dah macam org zaman dolu2 plak...heh...merasa lar jadi fulltime housewife...sabtu lepas aku masak ayam masak lemak cili api, sambal bilis ngna sup sayur...gambo takleh upload plak...nape ntah..sejak smalam lagi


3. Melanggan pakej mustika gara2...
Slama ni macam2 godaan cerita terpapar dlm iklan astro suh kiter langgan pakej mustika...skali sabtu malam tuh,,,aku dh tgk info takder cerita yg best,,,pastu gatal2 tgn tgk info astro citra...skali citer Veer Zaraa...laju jer tgn aku capai remote bukak ch130 utk melanggan then amik phone sms ikut arahan...dan beberapa ketika selepas itu aku tgk Veer Zara...kesian batrisyia tak dpt tgk kartun...hehe...skali skala kan...Bila dah langgan mustika ni, aku tgk ok jugak lar...byk lar citer best2...macam pagi tadi citer setinggan lakonan yusni jaafar dan ibrahim pendek...asik tgk citer pramlee jer sampai naik hafal dah dialognyer...ni ada lar kelainan sket...tak lama lagi ada citer merong plak...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...