My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Monday, March 5, 2012

Aktiviti hari minggu bersama budak kurus

Ada tak yg prasan aku dah tak upload pic lagi...ada ker...??? heh..bajet ramai reader ler..actually start minggu lepas aku dah takleh nak upload gambar...katanya aku nyer memory dah full...kalo nak upload gak kena lar bayar brapa dollar ntah...aik..?? ada ker cam tu ataupun aku yg tak faham...susah ler camni...rasa cam nak bukak blog baru jer...cam tak best lar plak bercerita tanpa gambar...rasa cam makan nasik tak berlauk...kan tak sedap tuh...

Tapi takper...kat fb leh upload lagi...apa nak citer yer...hmm..baru2 nih aku ditugaskan jaga booth opis kat pameran MAPEX yg berlangsung di MVEC mid valley...slalunya hb jer pergi..kali nih aku nak kasi aktif sket leh masuk dalam SKT thn nih...aku plan nak tinggalkan budak kurus ngan mama dia...skali last menet, fariez ada job plak...adoyai...terpaksa ler bawak dia skali ke pameran tuh...aku siap belikan dia set kaler luna...buku utk kaler 2 keping..siap pensil case angry bird...ada lar sejam dia diam dok mengaler, susun2 block...then dia dah mula kacau aku...dah lar masa tuh ada customer...yg dia plak panggil aku sajer nak tarik perhatian...selagi aku tak menoleh kat dia, selagi tu lar dia memekik2 sambil tarik2 baju aku...

aku: batrisyia jgn kacau mak...mak tgh work nih..
batrisyia: mak mak enok...ta na...
aku: wah cantiknya..then sambung balik cakap ngan customer...

jap gi dia panggil lagi...sibbaik lar customer tu senyum2 jer...kalo dia masam abis ler aku...
seblom tuh aku dah siap call maklong dia suh datang...kot2 leh tolong jagakan batrisyia menjelang malam nanti...dah sekat kul 6ptg baru maklong dia sampai...sibbaik...

skang nih dia dah pandai bilang dalam bahasa cina

batrisyia cakap ik ek
ik ek
lagi..
can cek
lagi..
o..yuk
lagi...
chi pak
lagi...chio cher...

skang dah tak maen lar lagu twinkle2 little star, ba ba black sheep
skang dia nyanyi lagu najwa anak TPM tuh...got to go...abah dia lar asik bukak cd si najwa...dah hafal lak lagu tuh...tp versi dia lar

pampers masih pakai lagi...tp weekend kalo dok umah aku ajar gak lar dia...tp tu lar kena slalu tanya dia..
Dia masih takleh beza antara bagitau seblom kencing dan bagitau dah kencing...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...