My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, March 16, 2012

Pesta belon putrajaya kembali lagi....2012 nyer citer...

Cam biasa lar...kalo ada event kat depan opis aku nih mesti aku n the geng gi terjah masa waktu rehat ari jumaat...penas terik mentari toksah cerita lar...berbahang rasa...Almaklumlah dah biasa dok dlm econ hari2...

kali nih pelbagai belon menarik di lepaskan...ada tune talk, kek besday, pokok dan byk lagi

ni pemandangan dari depan opis aku...

ina, kak zira n cik talha

ina, kak zira, norma n me

pelbagai booth kitorang singgah dan register nama...diantaranya libresse, mountain dew dan anlene...

ina n kak zira siap wat test tulang lagi...aku tak buat pun...malas

ni ler diantara opismate aku...bergambar utk 5S..masa nih tak susun betul lagi...tgh tunggu bos besar dtg...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...