My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, March 14, 2013

CCM: Port Dickson Day 2

Pagi2 lagi aku dah dengar riuh kat luar...rupa2nya sumer orang dah bangun..semangat nih nak breakfast beramai2...makanan kali nih ok lar tapi tak sedap sgt lar...tak kena kat selera mak aku...yer lar mak aku tuh dah biasa makan masakan sendiri..ni makan makanan hotel memang out lar...yg sibatrisyia memang tak selera nak makan...nak2 plak kolam kat sebelah cafe jer...dia asik lar tanya bila nak mandi...


pau keras

deqla and anak daranya

beria2 abah makan

tengok tuh tak pandang kiri kanan

tukang snap gambar yg makan semua benda


comot dah atuknya

sampai tertido irfan...


ni si bertuah yg tgh menahan rasa nak mandi...


lepas breakfast balik bilik dan zass terjah kolam...nak dekat kul 10.00 kitorang pun balik bilik siap2 nak check out...lepas siap sumer on the way balik kami singgah makan tengahhari kat kedai kawan hb...asam pedas...marvelles...





my mummy and daddy

Meh kiter tengok aksi2 terlarang dalam kolam

nampak tuh batrisyia...

sendirian mandi kolam

dengan suka ria nya

sebenarnya ada seseorang yg memerhatikan dari jauh...

kemain eksen dapat mandi

ini ler adengan yg terlarang...huhuhu

nampak tuh nyah baper kali dia panjat gelongsor nih


aku plak setia menanti kat tepi kolam....walaupun aku tak join tp suaraku tetap riuh
kejap2
" ica elok elok"
"ica jangam panjat"
"ica jgn tolak kawan...turun elok2"
"abang!!! anak tuh"
"abang!!! batrisyia mana"
"ica jangan minum air kolam"



mesti orang dekat2 tuh cam heran jer tgk aku...aku peduli apa yg penting anak aku slamat




uwan pun turut ambil bahagian...usha line dulu




tu dia uwan dah masuk kolam


tido jer dia

atuk kat tepi kolam membebel ajak balik kul 11...padahal checkout kul 12....apa lar atuk nih
"se (saya) nak poi pasa...boli ikan"


rupa2nya ni 1st time aliya mandi kolam...dan ini ler baju renang pertama dia...

Atuk cakap setahun skali kena wat holiday macam nih...tp datang tempat yg sama sebab
"se dah tau jalan eh"
aku risau jer nak biar abah aku sensorang gi kolam nih...takut dia sesat...tapi sebab ada jalan short cut dan dia pun dah hafal so dia ajak datang kat sini jer...

dulu masa kecik mak ngan abah bawak kami adik bradik gi berkelah kat ulu bendul...la ni kami plak bawak mak dan abah gi berkelah....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...