My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, March 1, 2013

Masak masak dan makan makan



Sejak beranak dua nih jarang2 aku berkesempatan nak masak apatah lagi nak bawak bekal makan macam dulu2....aku masih lagi sedaya upaya menyesuaikan diri dgn rutin baru yg lebih super busy...kekadang tuh rasa cam nak jadi superman jer...sibuk ya amat...kalah org beranak 10...heheh...

Setelah sekian lama baru2 nih aku sempat ler masak dan bawak bekal untuk esoknya ke opis...apatah lagi skang nih ada problem kat cafe opis aku nih..maka nak menapak membeli makan ke opis sebelah adlah amat meletihkan....

bekas bekal yg telah lama dibeli dan baru ni dapat digunakan...


nasi putih + sambal bilis goreng + sup sayur

dari masa mengandung aritu teringin nak makan mee ketam...sudahnya lepas bersalin baru dapat makan mee kt shah alam....tapi tu lar rasa cam tak puas...so baru2 nih aku try ler masak sendiri mee ketam...

ni diantara aksesorinya

kuah ketam dalam kuali....



mee ketam yg telah dihidangkan


ni plak hb sesajer order kat member kek pelangi....



ni plak menu malam tadi...butter prawn dan sup ketam....
nampak cam slalu sgt jer masak ketam kan...
apa taknya 2kg aku beli tp memang berbaloi sebab puas makan....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...