My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, September 12, 2017

Little Caliph Sport Day @ Presint 16

 Sabtu lepas berlangsungnya sport day irfan...tc dh mention pasal ni sejak bulan lepas lagi....boleh aku x terfikir langsung nak beli kasut sukan utk irfan....adeh...jadi pakai je la kasut lama kakak dia...dh 5 thn kot kasut tu....masa zaman batrisyia 5 thn dulu buat kat padang...yg irfan ni buat kat dewan...Alhamdulillah...xde la berhujan panas...tenang sket nak bersukan....

irfan nyer excited xleh nak kata...2 ari seblom tu dh dapat tshirt biru ni...asik la dok tanya bila nak pakai...malam jumaat tu aku tunjuk kat dia baju apa aku abah dan kakak dia pakai...kemain seronok lagi dia....
sambil tunggu abah buang sampah dan setat kete


mcm biasa la selfie make up plus dulu....feeling jelita gitu

3 kali amik baru dpt camni....yg ujung skali tu suka spoil gambar

anak dara

anak bujang yg bertuah...
 Sampai2 je wat pendaftaran dan kami diberi 2 bungkus bihun telor mata, goodies bag dan aturcara....dekat2 situ ada food court jadi makan dulu la....boleh plak dia melompat2 sampai tercabut tapak....adeh....




mula2 malu2 jer...ada geng yg dia xkenal sebab campur ngan LC p15 skali...budak2 kan...kejap je dah suai

dari jauh nampak tul lasaknya

terpaksa la pakai selipar dan stokin....



halus jer irfan nak banding ngan kawan2 dia....kakak dia dulu kus semangat
Perarakan masuk kontinjen ....ada 3 team je....blue red n purple...siap ada cheer song....


senamrobik dulu
Lepas senamrobik, game pun bermula...kategori 4 years, 5 years n 6 years



dh byk game berlalu irfan masih xkena panggil lagi...aku plak yg risau...aku bukan risau apa...jap gi org lain dpt hadiah dia xdapat....aku lak yg kena belikan hadiah kat dia....

finally...acara yg ke 2 last....siap beratur dah...huhuhu


dia mmg ada cerita kat aku dia masuk sukan 'cepi't bola kat 'tangkang'
round pertama...aku rakam dari garisan penamat...excited kemain dia...

round ke 2 aku rakam dari garisan permulaan....jujur nya dia ni...bola terjatuh dia boleh repeat blk...aku lak yg terpekik2 kat tepi....abis je game dia tak kira dh dapat no brapa dia terus lari naik pentas...nak amik hadiah....hahahah...terjerit2 tc panggil dia line up....aduhai la anak



ntah apa yg tergaru2 aku pun xtau

seronok btol dia dpt hadiah

sebenarnya hadiah dia sama jer...trofi dan tabung....x kira la no 1 ke no 3....yg lain hadiah keseluruhan jer...

kakak btol2 bg support kat irfan...siap kiss lagi



mak pun proud gak....

abah apetah lagi hahaha


best prennnggg

Pastu ada acara utk parent lak...yg lelaki tiup belon....yg perempuan masukkan kcg soya dalam botol guna chopstick....
sajer take part bg tunjuk semangat kesukanan sket kt anak2

sibbaik 2 min je...kalo x meleleh air liur aku

dapat no 3 yeay....Alhamdulillah


ni principal little caliph P14 & P 15  Pn Saniah....


Juara keseluruhan team biru dpt no 3....

dia la yg plg seronok skali

Abes sukan je diorang pow aku mainan kt luar dewan ni....adeh...then gi makan....food court yg sama gak...sup tulang sodap tul

Sekian cerita hari sukan irfan....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...