My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Monday, September 11, 2017

Wedding Ex opismate Ashraf & Yaya

Sabtu lepas gi wedding ex opismate....Aku tau dah si ashraf ni nak kawen....9 Sept...tp aku xtau la dia nak kawen dgn saper...skali exopismate merangkap anak murid ku gak....yaya atau nama betulnya Wan rohaya....Adeh....sambil request geran terjatuh cinta rupanya heheheh....

Teringat zaman aku dolu2....camtu la...dari menyampah ke sayang...terjatuh cinta dan terkahwin....eh.....tu org tua2 cakap jgn benci sangat ngan orang tu...nanti jadi sayang....ha kan dah....Alhamdulillah...skang hadap la hari2 perangai dia hahahaha

Ashraf dan yaya ni pandai sembunyikan hubungan diorang sampai org xprasan mereka bercinta....yg tau mungkin kawan2 rapat je....x macam aku dulu....dah 1 opis kan harus la slalu dating bersama....makan sesama...tu yg mak aku cepat2 suh kawen tu....risau org tua tu...hahaha....ntah brapa kali panjat sayang you kat semua house tu...cari barang kawen nyer pasal....masa tu kan tgh bercinta dia follow je kerenah aku berulang kedai yg sama....skang gi mydin pun aku sorang jer masuk...dia ngan anak2 dok dalam kete....ceh




Susahnya nak amik pic dgn budak bertuah ni....melasak je keje....Seblom gi aku gi amik kakdi kat opis dulu....dia tgh OT...kira mcm keluar waktu rehat la kejap....kejap la sgt hahaah



Dah macam reunion datang kenduri ni...apa tak nya penuh ngan ex opis mate yg mana kalo x aku kenal, hb aku yg kenal....
masing2 berborak macam dah lama sgt tak jumpa hehehe....





Pic2 pengantin cilok dari wasap group....aku xde pic bersama pengantin sebab pakai kameraman nyer kamera...phone aku snediri sampai abis bateri di kerjakan oleh irfan....geram je rasa...tu yg pic mula2 sampai je ada atas tu....Abes makan....amik2 gambar...round khemah cari member2 yg lain....terus zass anta kakdi blk opis semula...kitorang lak blk umah sambung kemas huhuhu....

Apa2pun selamat pengantin baru buat ashraf dan yaya....semoga menjadi suami dan isteri yg soleh dan solehah InsyaAllah....semoga berbahagia till jannah....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...