My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, February 4, 2010

Jasa mu dikenang..Petugas helpdesk

Pada hari jumaat lepas, aku diundang kesatu majlis mengenang jasa petugas helpdesk bg tahun 2008-2010...Aku jaga helpdesk tahun lepas..Petugas helpdesk ni macam jaga kaunter gak lar cuma takleh nampak muka jer..
Sepanjang masa jaga phone tu, banyak gak la kenangan pahit dan manis..kena marah ngan applicant, kena maki, kena puji dan macam2 lagi lar..Demi negara yang tercinta aku pasrah..Chewah..Aku kan pekerja yang berkaliber..Ahaks..Jamuan di sponsor oleh hamba Allah yg tidak didedahkan namanya..Ucapan ribuan terima kasih buat saudara yg sponsor..Semoga murah rezeki..Sponsor lar slalu..

Ini lar kad jemputannya

Juadah yang dihidangkan..Nasi ayam dan kuih muih

Ni ler nasi yang ku perabihkan..Aku tak makan sayur..So ini jer la


Sempat lagi capture pic sendiri




Ina, wani, kak zai, dan adlina



petugas helpdesk kawalan kredit: ina, wani,kak zai,aku,azimah dan noorol





tu dia..makan..bestnyer


Nampak mudah jer tugas nih..just angkat call dan jawab setiap pertanyaan peminjan dgn tepat dan mudah difahami..tp kiter mesti penuh ilmu didada..semua ttg prosedur kerja, no phone dan piagam nak kena tau..suara mesti ok..tak boleh terlalu manja (perlahan) atau kuat(kasar)...mesti sentiasa senyum wpun peminjam tak nampak kiter..
So kepada petugas helpdesk tahun ni, semoga berjaya mengharungi detik2 indah bersama helpdesk

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...