My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, February 9, 2010

Kursus Pengurusan Rekod Dan fail

Arini ngan besok aku kena attend kursus
keje gomen ni nak kena gi kursus sekurang2 nya 7 hari dalam masa setahun..
So demi negara yang tercinta, aku pun menggantikan sorang staff yg sepatutnya gi kursus tp tak dapat dtg..Aku ni mmg slalu jer jadi pak sanggup..ahaks..takper la kan aku gak yg untung...dapat menimba ilmu pengetahuan...chewah
kursus ni bertajuk Kursus pengurusan rekod dan fail..di kelolakan oleh Pn. Zailan Bt Hj Yussoff...
aku dah penah gi kursus nih 5 tahun lepas tp biasa lar..manusia mudah lupa..kena lar pegi kursus balik...
Pn. Zailan ni agak klakar jugak lar..Dia menyampaikan ceramah dgn berseloroh, wat lawak, citer pengalaman dia, dan citer hantu..yg bestnya,setiap kump diberi bintang bg setiap kali ahli mengangkat tgn utk menjawab soalan atau memberi pendapat..Pn zailan janjikan hadiah buat kump yg dapat bintang paling byk..

sebelum mula ceramah kami diberi test bg menguji tahap pengetahuan kitorang ttg rekod dan fail...dah abis ceramah pada hari kedua kami diberi lagi test yg sama...nak tgk lak lepas ceramah kitorang ni ada perubahan ker tak..



1st test aku dapat 80% dan 2nd test aku dapat 96.6%...hahahaha...(gelak dgn riaknya)

yg paling aku tak percaya skali, bila kump aku (kump5:delima) diumumkan sbg kump yg dapat bintang paling tinggi iaitu 9 bintang...hahaha..riak lagi..
kitorang dpt present 1 tin besar biskut dan 9 ketul sabun mandi jenama Palmolive...huhuhu



Sebelum gi kursus
Ni ahli kump delima yg menggondol hadiah utama berupa setin biskut dan sabun mandi
Diantara peserta kursus kusyuknya memasing wat assignment

Apa2 pun.. syoknya gi kursus ni selain menambah ilmu leh menambah kenalan dan boleh tinggalkan keje hakiki wat sementara waktu..dan yg penting makan free..Diorang yg satu group ngan aku ni sumer wpun 1 opis tp disebabkan staff BPP beratus2 org so kitorang tak kenal sesama sendiri..dapat lak mcm aku nih susah nak cam org..bila dah gi kursus tu kalo terselisih kat cafe ker toilet ker leh lar bertegur saper..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...