My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Sunday, July 7, 2013

Happy anniversary to me n my lovely husband

7 jul 2007 - 7 jul 2013
Enam tahun sudah...Alhamdulillah syukur kerna diberi peluang melayari keindahan rumahtangga olehNya..Doakan aku dan suami bahagia dan sihat slalu...chewah...

Selama 6 tahun ni suka duka tangis ketawa bebel dan merajuk memang menghiasi rumahtangga ku...Sejak kawen aku dok umah cheras then pindah nilai dan skang saper sangka anni ke 6 nih aku dah dok kat putrajaya....

So plan nya tak tau lagi nak kemana...aku sibuk nak mengemas rumah dan buat persiapan menyambut ramadhan...

So terima lar puisi cinta dari seorang isteri buat suami terchenta...


Abang....
terima kasih kerana menjadi suami ku
terima kasih kerana sabar dengan kerenahku
terima kasih kerana sudi menyayangi ku



Abang.....
Sepanjang 6 tahun kiter bersama
ku mohon maaf andai buatmu terluka
percaya lar tiada niat di dalam dada
kerna kamu insan yg ku sayangi

Abang....
ku berjanji selagi diri bergelar isterimu
akan ku buat dirimu bahagia 
sentiasa
andai ada kekurangan
tegurlah daku
nasihati lar aku
kerna
aku insan biasa yang bergelar isteri

Abang....
Di hari ulangtahun perkahwinan kiter ini
Aku ingin mengucapkan selamat ulangtahun
perkahwinan kiter yang ke enam
Semoga kiter sentiasa bahagia dan berada dalam rahmatNya 


Nukilan isterimu: maria





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...