My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, July 25, 2013

Sambil shopping sambil berbuka @ KLCC with maklong


Asalnya nak ajak kak ita berbuka kat putrajaya...skali dia bawak handbag jer...takder bawak baju...so berbuka kat KL jer la...tempat pilihan adalah KLCC...
akak plan nak beli baju mak ngan abah...sambil2 tu beli skali baju utk dia dan kami skali...

kami berbuka kat 'ben'...tempat yg agak selesa tapi tak reti nak order hahah...sila kan lar maklong order...kang aku order ntah apa2 yg sampai...

tukang blanja...

adik si tukang blanja...
kecik tul ati aku gi klcc nih...jenis aku mmg malas nak bersiap macam nak ke kenduri kalo gi jalan2 di ujung minggu...bila masuk KLCC rasa cam tak sesuai jer ngan penampilan...tp lantaklar...yg penting menutup aurat...


malam sket kitorang layan citer turbo...'siput laju' kata hb...batrisyia plak kata citer 'turtle'...
ni 1st time aku bawak irfan masuk wayang...batrisyia dulu kalo tak silap dah pandai turun naik tangga baru aku bawak...kami tgk 3D sebab yg biasa lambat sgt...yg best spec boleh bawak balik...

ini ler baju hasil rembatan...utk abah deqman and adik ipor

menjelang nak berbuka aku sempat ler shopping baju raya irfan...dapat lar 2 pasang...

poney and baby kiko

aku nak amik gambo dia sibuk nak join skali....

ini budak bertuah dah tak leh letak dalam walker...sekejap jer dah meluncur kekiri kanan depan blakang...aku cuma masukkan dia bila nak bg makan bubur jer..tu pun tumpah2 bubur di kerjakannya...

apa2pun terima kasih pada maklong yg blanja makan dan belikan kami baju bajan...sempena anniversary kami katanya...semoga murah rezeki ....amin....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...