My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, July 12, 2013

Hari terbuka MOF....


ni semua citer last week...ada open day kat MOF...pg nya aku tak dapat join coz bawak irfan gi klinik timbang...7.6kg...naik 400g rasanya...ok lar yg penting sihat...
nurse dah suh aku bg dia bubur lenyek sebab dia dah 8 bulan...aku cakap gigi takder lagi tak per ker...nurse kata ok..


org lain dah berhijrah ke tudung lain...aku baru nak try tudung nih...versi tudung nih dia pendek tu aku tak berkenan...yg ni labug sket lar tp still tak baper labuh lagi...tp sebab nak merasa beli jer la...yg penting menutup dada

sampai jer kat sana tgk dia nih tgh menyanyi..tak kenal pun saper...diorang nih nyanyi lagu2 OST drama novel macam teduhan kasih tuh


tang jauh jer nampak erra fazira

ni persembahan tam spider



sempat lar bergambar ngan tam


tak dpt bergambar ngan tuannya dapat bergambar ngan moto pun jadi lar

aku siap pakai pakaian sukan konon nak berzumba

moto erra







tu dia erra...kawalan kemain ketat...


untung lar pengawal nih asik dok sebelah dia jer


erra bawak moto besar...caya la

ni ler group yg wat persembahan zumba....
ingatkan nak ikut skali kemain laju lagi...rupa2nya tu cuma demo...yg nak menari sesama kul 4.45 lepas asar...kawan2 plak nak balik dah...mmm terpaksa lar lupakan sajer niat murni tuh...penat jer aku tukar baju...ceh



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...