My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, July 4, 2013

Kemas rumah...

Sejak pindah putrajaya nih, baru dua tiga hari nih aku dapat betul2 nak bukak semua kotak pindah aritu...selama sebulan nih aku hidup dgn barang2 basic sahaja...hahaha..sebabnya takder masa nak bukak box dan susun di tempat sepatutnya...

Seblom nih bilik ke 3 tuh memang dah macam stor penuh ngan barang...so aku pun mintak hb tolong punggah sumer barang letak kat hall...kosongkan bilik tuh untuk wat bilik tv...hb aku nih dia memang minat sgt dengan sistem audio....tu kira macam hobi dia lar...dengan barang2 penuh kat hall, kena lar aku kemaskan sket2....dua tiga hari nih aku gi keje cam biasa...balik jer siap masak, uruskan anak, gosok baju lipat baju basuh baju...slalunya dalam kul 11 anak2 sumer dah tido...ha masa ni lar bersilat aku ngan hb membukak kotak dan menyimpan dalam stor...

tak tau lar muat ker tak sumer barang dalam stor tuh....

ni barang2 nya

dan ini stor nya


Wat masa nih dah 40% siap...balik kang plan nak kemas kan mainan batrisyia yg aku rasa ada dekat 4 kotak kot...kalo sempat nak kemas dapur skali...rasa cam nak amik cuti jer...senang sket nak berkuntau...sebolehnya aku nak settlekan sumer nih seblom mula puasa...dah mula puasa nanti takder keje aku nak mengemas sumer...tunggu lar lepas raya sok...





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...