My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, September 16, 2010

2 syawal 1431 H....

Masuk ari ke 2 raya nih, masih lagi gigh bangun pagi cuma tak lar macam bulan poser tu..kul 4 dah start masak..ni lambat ler sket dalm kul 6 camtu...hari ke 2, masak bihun utk breakfast lagi...Arini deqla beraya umah tunangnya di Seri Kembangan meninggalkan aku terkontang kanting melayan tetamu...Din janji nak dtg kul 9.00am...Sharp giler di tepat kul 9 dah sampai umah aku..berbaju melayu rona gold...ceh..sedondon lak tu..(statement dengki),,deqla lak tak siap lagi..bese lar anak dara...

siap bersamping lagi...

Disebabkan raya ke 3 aku nak blk KL, so arini aku kena lar beraya umah jiran2...

si kecik nih org lain beraya makan lemang..yg dia makan epal...


seblom nak jalan raya..kali nih hb tak ikut sebab dia sakit perut..tu lar makan rendang byk2 lagi...

tema hari ke 2 kaler purple...

pak lang  wannabe yg bagus...blom apa2 lagi dah sap2 bg duit raya..

batrisyia ngan atuk jalan2 di raya ke 2...saper ler yg pakaikan anak aku tshirt ngan legging nih...ni kalo tak hb mesti uwan dia nih..

Petangnya family kak long zah dari kedah, paklong dari kajang dan ateh dari seremban datang beraya...siap bermalam kat sini lagi...meriah sungguh malam tu..borak2 sampai tengah malan...dan begitular berakhirnya raya ke 2...



Masuk raya ke 3 dah terbangun lambat sket tp masih awal gak lar...Lepas breakfast siap2 utk balik kepangkal jalan...heh...alahai sedihnya..dah 5 ari dok kg rasa cam seronok plak...InsyaAllah minggu nih mak dan sumer adik beradik akan datang beraya umah aku lak...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...