My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Monday, December 13, 2010

Diary....

Sungguh pantas masa berlalu...tanpa disedari atau tidak dah masuk Dis 2010..dalam beberapa hari sajer lagi nak melangkah masuk ke tahun 2011...InsyaAllah...Arini aku memang tak der mood langsung nak buat kerja...Monday blues kot...hahaha...

Diary...berapa ramai diantara kiter ada diary....Suatu masa dulu aku pernah memilikinya setiap tahun...Seingat aku start usia aku 16 tahun...Masa sekolah dulu aku tak percaya pada kawan untuk meluah perasaan..means yg sulit2 lar...So aku feeling2 tulis dalam diary tentang perasaan, cita cita dan cinta...biasa lar kanak2 baru nak membesar mestilar ada secret admirer....hahaha...

Aku tulis diary dalam bahasa inggeriss sebab aku tanak mak baca nak improve BI aku yg agak kucar kacir...Time macam ni saban tahun aku akan beli diary...Slalunya yg harga 10 engget tu lar...setiap malam seblom tido aku akan tulis apa yg berlaku, perasaan aku dan macam2 lar...Bila boring2 aku akan baca balik dan tergelak sorang sebab tak sangka aku pernah tulis benda tuh...

Sehinggalah aku berkah win..Aku tulis gak kadang2 tp sebab dah kawen nih asik terlupa jer nak tulis pastu aku kan dah ada hb untuk meluahkan perasaan so lebih baik aku luah kt dia jer...heheh...sejak 2008 aku dah takder diary lagi...Skang aku dah ada blog..ni kira cam diary gak lar...cuma yg sulit2 takleh lar publish kat sini...Ada skali tuh, bos aku suh aku check aku nyer cuti sebab ikut rekod dia aku nyer cuti tinggal 11 hari tp ikut rekod aku ada lagi 13 hari...Jenuh aku mengingat lagi 2 ari tu aku cuti pasal apa...Emergency ker, MC ker, cuti rehat ker...Atlast aku cek blog dan aku dapat detect yg satu ari tu aku EL sebab hb aku sakit dan lagi satu hari aku cuti 2 ari sebelumnya tapi aku boleh tak kira skali...Sibbaik ada blog...

Bukan stakat aku jer...Hb pun sama rujuk kat aku gak pasal2 cuti nih...Ada gak gunanya kan...Tahun depan tak tau lagi nak tulis diary balik ker tak....Rasa macam nak tulis balik tapi macam tanak plak...ish tak tau lar...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...