My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, December 30, 2010

29 Dis....Alhamdulillah....genap lagi setahun usiaku...

'Sempena hari jadiku yg ke 29 thn maka aku umumkan esok 31Dis sebagai cuti umum"

heheh...boleh macam tu...Rasanya sumer dah tau yg jumaat nih telah diwartakan sebagai cuti umum oleh PM kerana Malaysia telah menggondol piala suzuki dgn jayanya...tahniah buat pasukan bola malaysia dan kiter semua rakyat 1 Malaysia...

Smalam aku cuti bersama hb 'dating' kat KL...'anak' antar taska...kejam tak?
Tak plan pun nak cuti tetiba hb ajak cuti sebab nak celebrate besday..Mlm sebelum tu dah gi dinner kat bora asmar...tp gambar tak clear sgt sebab tempat tu romantik sangat


ni makanan aku...nasik tetap dihati

 fariez makan apa benda ntah tp dalam tu mcm2 ada...tiram, kepah, udang,macam2 sos
 hb makan nasi special asmara

 Kat bora asmara nih yg bestnya ada persembahan life...hp kurang mahal kan...jadi amik pic pun takder flash...hahah..dan ini lar hasilnya...batrisyia meragam sket lar masa nih...apa kena ntah..nak melekat jer ngan aku sepanjang masa...
 ni dipagi hari jadi...sambil menunggu hb bersiap...aku dah siap awal2 sambil layan astro fiesta...

hb bawak aku jalan2 kat times square sebab segalanya ada disini


berpeluk2 dulu seblom beli tiket wayang


aku nak tgk tron tp hb nak tgk citer nih....


 manja2 ngan tengkorak...Sibbaik tak mengingau malam tuh

nak dekat terlindung dah tengkorak nih

kat sini kena pakai gogle macam nih...sebab 10D...hahhaa

pakai satu jer cukup...spec nih selesa sket lar dari yg kat midvalley


try nih plak sebab beza 3 inggit jer ngan 3D biasa

lepas tengok wayang, jalan2 pegang tangan feeling macam belum kawen...boleh...

lepas gi toilet tetiba hb hadiahkan aku nih...aku suka..aku suka

 dan ini....time kasih abg...
 kenapa eh org tak sambut besday tiap2 bulan...kan best


pagi tadi sampai jer kat opis tgk benda nih ada atas meja...

 dari my bestfriend...time kasih niza

dan...bunga tuh aku bawak gi opis...

time kasih abang diatas hari yg sungguh indah smalam...seronok nya dimanjakan seharian...


1 comment:

CT NOARIZAH said...

hAPPY B'DAY SEMOGA DIPANJANGKAN UMUR DAN DI PERMUDAHKAN REZEKI MUMMY !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...