My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, December 28, 2010

jOURNEY TO teluk intan. perok...

Atter...jumaat lepas aku sekeluarga memenuhi jemputan sepupu hb yg mengahwinkan anaknya pada hari krismas...Alhamdulillah perjalanan pergi dan balik lancar dan selamat..cuma penat sket lar..sebab balik keje jer terkocoh kacah nak packing barang segala...Sibbaik lar hb tolong mandikan dan siapkan batrisyia kalo tak mau lagi lambat siapnya...Sampai teluk intan dalam kul 1.00pagi...

Ape ke lambat sgt sampainya..?kitorang singgah pasar malam cari makan n vcd konon2 nak tgk dalam kete..time aku carik time tu lar takder pulak org nak jual...time tanak beli bersepah2 depan mata...aku dalam kete asik tetido terbangun tido balik tak gak sampai...ni ler kelemahan aku..Aku takleh dok lama2 dalam kete...sesuai naik kapatobang jer..hahaha

Sampai jer borak ala kadar sebab masing2 dah penat, makan then terus gi homestay yg ditaja oleh diorang utk sedara mara yg datang...mandi lebih kurang pastu bubum...

homestay zati


haruslar berposing seblom gi kenduri

 
mencemar duli pakai baju yg dibeli masa metrojaya sales tempohhari

 








 pengantin perempuan yg comel

 kesian anak aku tido tengah alam...

family pengantin

 batrisyia ngan sepupu sepapat dia

Abes jer kenduri balik homestay packing barang sumbat2 dalam beg
pastu bergerak balik kepangkal jalan...Nak dekat kul 10 gak kitorang sampai nilai...Alhamdulillah kami balik dengan selamat...


 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...