My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, July 6, 2012

Besday batrisyia edisi Petaling Jaya...


Lepas abis kenduri umah nadia jer kitorang Zasss ke PJ sebab nak celebrate besday batrisyia peringkat family plak..aritu wat kat taska tak rasa pun kek dia...heheh...

kek pun beli onthespot jer...aku ingat nak ada cheese sket dan coklat..skali dia pun nak pilih gak....dah bergaduh2 plak kat situ...sudahnya hb cakap besday dia kan, biar dia yg pilih...tau dia pilih apa..indulgence...hmmm...baru jer nak berubah selera

Kitorang dah bagitau awal2 kat family hb, nak wat besday batrisyia...tp pesan kat diorang takyah masak apa2..kitorang siap bawak kek ngan KFC...skali ngko
siap dgn bihunnnya..nasi impit kuah kacang
rendang ayam...
sampai jer batrisyia cakap
"wat a surprise"
amboi kemain


aku mintak budak SR tu lukis bunga2 sket buat hiasan..skali dia wat dot dot jer...
watever lar

kemain suka dia melompat kegirangan



penat aku sikat cantik2 rambut dia...dah bergomol dia ngan sepupu sepapat terus tunggang langgang rambutnya




present dari abah






present dari sepupu2 dia

disney tu present dari aku...tak sempat nak balut..lantaklah...






dapat main tak heran dah dgn makanan sumer..."ep chi" pun tanak...
leka bina rumah...


ni plak tgh berebut main puzzle ngan atuk acid...atuk pun melayan jer...seronok jer tgl

ni present lagi dari aku utk dia...lama dah aku cari...tgk kat toys R Us aritu kemain mahal lagi..boleh beli handbag...ni aku order dari member blogger
rege RM65 sajo...


comel jer...dia siap ada lampu ngan bunyi skali...bunyi macam nasik mendidih tuh...


aku ingatkan besar...skali bilaletak sebelah batrisyia..alahai comelnya...sampai boleh bersila sambil masak...
ni dia nangis sebab kena marah ngan aku...apa tak nya aku sibuk masang benda nih, dia sibuk nak masak...
selain ni ada banyak lagi mainan yg menarik..leh lawati blog mama balqis.... macam2 ada....



2 comments:

Anje a.k.a Mummy_Balqis said...

saya jual ye menan tu, TQ sudi beli...

Mummy said...

sama2 mama...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...