My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, July 27, 2012

Shopping ala kadar di KPDNKK....


Seperti yg dijanjikan seblom nih, aku akan upload gambar sekitar KPDNKK kalo berkesempatan...
Hari pertama lagi aku dah terjah...bukan apa tanak terpedaya dgn cerita org lain...murah lar mahal lar...nak tgk sendiri berbaloi ker tak membeli di sini...

Aku cuma aim baju raya batrisyia sahaja...jadi bila ternampak benda yg tidak berkenann, just lalu lalang jer lar...

Skali aku ternampak org ramai berlumba2 mengisi borang sambil berdiri...slalunya kalo takder apa2 gift mesti diorang tak beriya2...

rupa2nya survey pasal kepenggunaan...Aku pun amik borang dan isi join diorang skali



dan dapat lar gift nih...dalam dia ada tabung 1 Malaysia, note pad dan pen

gambar dari google: ini ler tabungnya...masa aku beli kat BSN dulu harganya RM10.00
ok lar kan dapat free...beberapa minit kemudian stok pun habis...sibbaik sempat


ni diantara booth yg menarik minat aku...bijirin

booth adabi

baju baby

baju org dewasa

baju baby lagi...

Sudahnya aku hanya membeli sepasang baju tido sikecik, stokin dan beberapa bijik kerongsang...





Ini budak bertuah sangat bertuah....pagi nak gi skolah kena kejutkan dgn seketul coklat dan tayangan pororo...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...