My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, July 24, 2012

Jualan gudang KPDNKK 2012

Esok adalah hari yg dinanti oleh segenap lapisan penjawat awam termasuk lar aku...apa tidaknya bulan ni aku dapat skali tunggakan kenaikan gaji slama 6 bulan...heheh...Syukur Alhamdulillah...sepatutnya gaji aku naik Jan aritu tp tak naik..bila jul baru naik, dia bg lar tunggakan skali 6 bulan...kira macam menyimpan gak lar

Boleh gak wat blanja pose dan persiapan raya....selain tu kat sebelah opis aku nih bakal diadakan
Jualan gudang KPDNKK bermula 25 jul hingga 29 jul @10.00am -10.00pm...

Pelbagai barangan harian dijual dgn harga yg berpatutan...wat masa ni aku tak pasti lagi nak pergi ker tak...Almaklumlah puasa2 nih takut kang berbuka waktu azan zohor plak...Adoyai...

Kalo aku gi esok aku akan update dgn gambar skali....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...