My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, July 19, 2012

Cookies 'Mak Aji Oven'



Khas wat reader ku dan reader kak Di yg berada di kawasan Nilai dan Seremban, anda boleh order cookies dari aku kerana aku adalah agen cookies 'Mak Aji Oven'
kalo nak order leh email aku kat srksya_777@yahoo.com

Stock aku baru terima last week...tak banyak yg tinggal...saper cepat dia dapat...kalo abis stock yg ada nih, sy akan order lagi tgk pd permintaan..sebab oven kakDi akan dimangga selepas 7 ramadhan...heheh...






ni picture yg diambil masa aku deliver cookies utk customer kat seremban...yg dlm gambar tu adalah model biskut bersama sebalang biskut tester khas utk dia...dia panggil 'bitut'
suka betul dia ngan cookies nih

ni aktiviti malam tadi...aku tgh cek stok utk customer yg dah order, skali terjumpa sebalang yg mungkin mak aji terlupa nak seal...so aku cek balik sumer kotak..sibbaik 1 tu jer yg tak seal...mungkin terlepas pandang

ada jugak cookies yg takder badam..khas utk mereka yg tak suka badam
tgh aku kira2 stok skali tak cukup sebalang...ingatkan salah kira rupa2nya,,,
,,,,,
,,,,

budak bertuah dah songlap dulu....terpaksa lar balang yg ni pun dijadikan tester utk dia...tp takper..leh claim kat abah dia balik...heheh...







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...