My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, March 31, 2011

Dinner @ D'terapung MPPD tg gemok...


Actually aku plan nak makan kt Nasreen Seafood...Dengar citer tempat tuh murah dan best...Tapi member2 aku nih wat kejutan, diorang siap dah orderkan makan utk kitorang skali...kami nih tinggal nak terjah jer lagi...tempat nih baru renovate...cantik gak lar...sampai2 jer makanan dah terhidang depan mata...



tu dia...ikan siakap 3 rasa

nampak itu ibu jari kontot...konon2 nak bg member lain 'menangis'

aku dan anak daraku..baju biru tuh calon menantu

setelah 10 tahun tak jumpa..

yg nih baru 3 minggu tak jumpa

tapi tetap byk citer macamkan dah 20 taun tak jumpa

sesi menayang makanan...

kak jue, yan dan aku

anak2 ntah kemana masa nih...




niat tak baik kan....atlast kitorang yg nak 'menangis' bila tgk bil...huhuhu....
memang mahal tul makanan kt sini...rasa biasa jer..tak der lar sedap mana pun...sotong pun tak siang elok2......mmg 7 keturunan tak jejak tempat nih...


tapi hati tetap gumbira...hahaha...

Balik dari dinner nak dekat kul 11 malam...si kecik dari tadi lagi dah tertido..Sibbaik lar mama fariez tolong jagakan dia..dpt lar aku borak2 jap ngan member...naik bilik solat isya'...lepak2 ngan yan kat hall...hb memasing sumer dah terbongkang tido...sayang ler nak tido...bukan slalu dapapt peluang macam nih...borak nyer borak..taksedar dah nak dekat kul 1.00am...kalo ikutkan ati mmg byk lagi benda nak citer nih..tapi mengenangkan esok nak bangun awal maka terpaksa ler tido...


*Semua pic ihsan dari facebook kak Zai...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...