My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Monday, March 21, 2011

Pesta belon kembali lagi...kini semakin hangat...chewah

macam tahun2 sudah gak..pesta belon nih dah jadi acara tahunan di presint 2 nih atau dgn lebih tepat betul2 kat depan opis aku nih..Disebabkan tahun nih hb aku ada wat bisnes maka aku takleh lar nak berjimba ramba cam tahun lepas..so..smalam lagi aku dah pegi dah survey2 tempat nak shopping arinih...shopping sgt lar kan..takder makna nya..disaat gaji yg lagi seminggu nak menjengah..dgn panas terik mentari tengahhari..ada lar dalam 45 minit aku turun..beli makan dan beli anak pokok limau...






Diantara booth2 yg dibuka

 
tang jauh lagi dah nampak belon KFC..


tak besar mana pun belon tuh...tak sampai sejengkal pun...hahah

 



masa nih ada pertunjukan apa benda ntah yg melayang2 tuh...best gak tengok...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...